Thursday, February 19, 2009

DEOSEBIT DE IMPORTANT


1- Credinta nelimitata ca Universul va va ajuta sa duceti la bun sfarsit ceea ce incepeti acum.
2- Un rol deosebit de important il joaca autosugestia.
3- Concentrarea si respectarea riguroasa a ritualului.
4- Gandul este cea mai puternica forta existenta pe aceasta planeta, el este impulsul care pune totul in miscare, creeaza si anihileaza. Se spune ca "esti ceea ce gandesti"; deci ATENTIE! !!la gandurile pe care le emiteti.
Daca v-ati inarmat cu credinta, curaj si aveti sufletul curat este timpul sa vizualizati elementul dorintei dumneavoastra si sa va apucati de lucru. Succes!!!

7 comments:

Anonymous said...

VA MULTUMESC PENTRU SFATURILE DATE , VREAU SA SPUN CA TOT CE MI-ATI SPUS S-A REALIZAT SI MA SIMT BINE . ATI REUSIT SA-MI INDEPARTATI "RAUL" ASUPRA MEA SI A FAMILIEI MELE.

VA MULTUMESC......

Anonymous said...

VA MULTUMESC DIN SUFLET , ATI REZOLVAT MISTERUL CARE PASTEA RAUL FAMILIEI MELE.

MULTUMESC DIN NOU !

Anonymous said...

Doresc sa public o rugaciune care a facut minuni mari.
"ca inima lui Isus,sa fie laudata,adorata si glorificatain toata lumea timp de secole si secole!AMIN!"
TREBUIE CITITA DE 6 ORI PE ZI timp de 9 ZILE.
RUGACIUNE PENTRU DRAGOSTE
"I-ti multumesc ca ai indrumat iubirea spre mine!
I-ti multumesc ca m-ai facut demn\a de dragostea ta si de cea a oamenilor!
Iubirea ta ma implineste.I-ti voi fi vesnic recunoscator\are.AMIN!
RUGACIUNE PENTRU PROSPERITATE
"I-ti sunt recunoscator\are pentru prosperitate!
i-ti sunt recunoscator pentru bogatie!
increderea mea in tine dumnezeule este absoluta!sunt coplesit de banii si daruleTALE!i-ti multumesc din inima pentru tot.AMIN.

Anonymous said...

FOARTE ADEVARAT.
CREDETI SI TOTUL VI SE VA IMPLINI.

Anonymous said...

Buna!Sunt de acord in totalitate cu ce este mai sus.Rugaciunile sunt reale!!!Nu le mai gaseam pe nicaieri(sunt cu adevarat puternice),dar Anonymus le-a publicat.Multumesc mult!
Incercati-le,nu va costa nimic!(nu aveti nimic de pierdut daca incercati)
Mult succes!
Alexandra

Anonymous said...

Mai bine cumperi o carte de gramatica de un SMS.

Amenda said...

Soțul meu a cerut divorțul, dar cu ajutorul Dr. Dawn Acuna, eu și soțul meu trăim în pace, cu bucurie și fericire, Dr, Dawn acuna a ajutat-o ​​cu o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut pe soțul meu să realizeze cât de specială sunt și acum mă tratează ca pe o regină și mă îmbrățișează toată noaptea, asta este ceea ce mi-am dorit vreodată de la soțul meu, datorită Dr. Dawn acuna, contact pe Whatsapp:{ +2348032246310 }
*Dacă vrei să te împaci cu iubitul tău.
*Dacă doriți ca plante medicinale să conceapă.
*Dacă vrei un inel magic.
*Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
*Dacă vrei să devii celebru în afacerea ta.
Si altii,
Îți promit 💯 la sută rezultat pozitiv, e sinceră, se ține mereu de cuvintele ei.